Ważny obszarem podczas organizacji szkolenia są antrakty na kawę i ciastko zwykle zwane jako: przerwa kawowa. typowo zaplanowane są trzy w ciągu dnia roboczego i pozwalają one birącym udział w szkoleniu „rozprostować kości".
W trakcie typowej przerwy na kawę i herbatę, serwis ośrodka szkoleniowego dostarcza kawę, herbatę, soki oraz wodę. Typowo podawane są drobne cukierki oraz niedrogie chipsy.
Osoby trenowane , co nie dziwi, widzą przerw kawowych w kategoriach istotnego wkładu do czasu szkoleniowego. Nie widzą, gdyż niczym one szczególnie nie wyróżniają się niezależnie od miejsca gdzie prowadzone jest trening.
Trafiają się jednak sytuacje gdzie organizator usługi dla HR nie tylko dba o odpowiednie wyposażenie sali szkoleniowej jak również przykłada maksimum uwagi do przygotowaniu obiadu i przerywników na kawę. W takim przypadku zwykle przerwy traktowane są najczęściej w postaci ciągłych przerw na kawę.
W sytuacji podobnych przerywników w szkoleniu owoce, przekąski, często pokrojone bułki i coś do położenia na nie, kawa herbata, wypieki itp. nieustannie są uzupełniane przez obsługę centrum szkoleniowego i są dostępne dla uczestników szkolenia stale trwania treningu. Znacząco podnosi to atmosferę wśród uczestników kursu i ten sposób wzmacnia długofalowe skutki biznesowe prowadzonych szkoleń.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2
Słowa kluczowe: organizacja szkoleń, usługi hr, organizacja procesu szkoleniowego, efekty biznesowe szkoleń, sala szkoleniowa, przerwa kawowa, przerwa na kawę, katering, catering, uczestnicy szkoleń
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz