Badania przeprowadzone przez TNS OBOP mówią, że około 30% małych biznesów w chwili obecnej nie zbudowało osobistej witryny w internecie i nie wykorzystuje poczty elektronicznej w prowadzonej działalności biznesowej.
Jakkolwiek rezultat ocen sprawia wrażenie być zaskakująco dużym, to można wskazać kilka prostych metod na wyeliminowanie kłopotu i uzyskanie w krótkim czasie fundamentów pod swoją pozycję w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom bardzo często wskazuję rozwiązanie nie wymagające specjalnej wiedzy, a przy tym szybkie: stworzenie strony internetowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a w kolejnym kroku założenie nabytej w internecie szablonu witryny u takich producentów jak yootheme.com.
Tak zrozumiałe podejście daje w zasadzie natychmiastowy sukces – witryna internetowa nie tylko pokaże się w internecie ale także zaskoczy profesjonalnym wyglądem. W większości przypadków, w w cenie wdrożenia na poziomie 500 zł netto można zrealizować konieczne cele.
Wdrożenie www nie przenosi się na obecność firmy w sieci. Priorytetowym zagadnieniem staje się jej wypromowanie najczęściej z pomocą doświadczonych firm lub dalej z nami, bo na brak sukcesów w tej branży nie możemy narzekać. Ważnym jest to, by treści w witrynie były nieustannie aktualizowane i przygotowane równie w zawartości jak i w dodatkach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2 Blog 3 Blog 4
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz