Badania przeprowadzone przez TNS OBOP mówią, że blisko 30% firm z grupy mikroprzedsiębiorstw w Polsce nie zorganizowało firmowej strony w internecie i nie korzysta z e-mail w pracy na własny rachunek.
Chociaż wynik ocen wydaje się być wysokim, to można wskazać kilka prostych sposobów na rozwiązanie kłopotu i uzyskanie w niedługim okresie fundamentów pod swoją obecność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom zwykle pokazuję rozwiązanie nie wykorzystujące specjalnych umiejętności, a przy tym skuteczne: zbudowanie strony internetowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a w kolejnym kroku dodatnie nabytej w sklepie internetowym templatki u takich producentów jak templatemonster.com.
To oczywiste podejście gwarantuje praktycznie natychmiastowy rezultat – witryna w sieci nie tylko znajdzie się w sieci ale ponadto zrobi wrażenie jakością wykonania. W praktyce, w koszcie około 500 zł netto udaje się osiągnąć wszystkie postawione cele.
Wdrożenie serwisu nie implikuje istnienia mikrofirmy w sieci. Bardzo ważnym staje się jej optymalizacja najczęściej z pomocą dedykowanych firm lub dalej z z moją pomocą, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Ważnym jest to, by zawartość w witrynie były często rozwijane i przygotowane równie w zawartości jak również nagłówkach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz